FAQ

man gymnastiek
Wellicht heb je nog vragen? Kijk hieronder of jouw vraag ertussen staat en neem anders even contact op via Club-assistent.nl of bel naar 085-0020058 (tijdens werkdagen tussen 11.00-17.00 uur)
Club-assistent Light is gratis te verkrijgen, dit kunnen we jullie aanbieden omdat de KNGU ons een vergoeding geeft.  Wil je extra ondersteuning of extra modules informeer dan even naar de mogelijkheden.
Nee hoor, vooraf is heel helder voor welk abonnementsbedrag per jaar gekozen is en welke kosten éénmalig zijn.
Afhankelijk van het aantal leden van je vereniging kom je in een bepaalde staffel zodat je je abonnementsgeld helder hebt. 
Er worden geen extra kosten berekend voor e-mailverkeer en/of hosting van je website.
 
Halverwege het seizoen overstappen naar Club-assistent is zeker mogelijk. De voorkeur gaat uit naar een overstap voor het nieuwe seizoen maar we kunnen natuurlijk samen een datum prikken voor een soepele overgang. Een nieuwe contributieronde zou zo'n moment kunnen zijn.
Ja dat kan. 
In dat geval gebruik je het abonnement met Back-office i.c.m. met de Club-assistent app.
Op de Wordpress site kun je het 'inschrijfformulier voor online inschrijven' op je website plaatsen. Contact met de leden houd je via de app.
 
Afhankelijk van de authorisaties die je hebt gekregen vanuit je vereniging kun je onderstaande onderdelen aanpassen:
 
  • Je lidgegevens, zoals relatiecode en teams/groepen waar je deel van uitmaakt.
  • Je treft een overzicht met aankomende trainingen van jouw teams/groepen.
  • Een sneltoets waarmee je naar overzicht gaat van alle trainingen.
  • De commissie's waar je deel van uitmaakt.
  • Jouw declaraties, als jouw club deze mogelijkheid heeft ingesteld.
  • Jouw documenten, bijvoorbeeld V.O.G. verklaring, machtiging voor incasso etc.
  • Een sneltoets waarmee je documenten kunt uploaden, mist je rechten hebt.
Heeft jouw vereniging ook het sportervolgsysteem afgenomen, dan kun je je eigen prestaties volgen. Als trainer kun je ook beoordelingen uitvoeren. Het sportervolgsysteem is ook in samenwerking met Kleuren Turnen te gebruiken.
Jazeker, dit gehele proces ondersteunen we vanuit Club-assistent. Het is ook mogelijk om alle voorbereidingen voor je incassoronde te verrichten via Club-assistent en via je online boekhoudpakket in een batch aan te bieden bij je bank.
Speciaal voor KNGU gerelateerde verenigingen hebben we het onboardingproces geautomatiseerd. De trainer kan het eerste aanspreekpunt worden bij een potentieel nieuw lid. Hij/zij kan eenvoudig via de app een proeflesser omzetten naar een lid. De ledenadministratie pakt daarna het traject weer op en zorgt ervoor dat dit nieuwe lid meegenomen wordt in alle communicatie en contributie-inning.
 
Dat is erg goed om te horen. Je kunt dan snel aan de slag met het Volledige pakket van Club-assistent, type Self service. Er zijn 3 sjablonen beschikbaar die je zelf mooi kunt inrcihten en passend maken voor jouw verenigiging. 
Upload je logo en kiest een passende kleurstelling en beeldmateriaal en je bent al een heel eind op weg. 
Je bespaart in kosten en je hebt zelf de regie in handen, een prettige situatie toch?
Kijk voor de mogelijkheden op https://kngu.club-assistent.nl/, onderdeel Self-service.
Jazeker, de Tools en Toetsingsconcept van KLeuren Turnen zijn volledig geïntegreerd in het sportervolgsyteem van Club-assistent. Zowel via de website als via de app zijn tussentijdse beoordelingen gemakkleijk bij te houden.
De juryleden kunen tijdens de diplomadag de via de Club-assistent app de jurybriefijes invoeren waarna diploma's printen de dag tot een feest maakt.
De ouders kunnen desgewenst de vorderingen van het doelenboekje volgen op de ouder app.
 
Jazeker, alle correspondentie vindt plaatst in je eigen huisstijl dus ook de facturen worden opgemaakt in jouw huistijl. Dit kun je zelf aanpassen maar we bieden je daarbij ook ondersteuning.
Jazeker, je kunt doelgroepgerichte mailings verzenden. Naar één lid, naar elk lid, naar een groep, naar een groep waarbij je één lid bewust niet mailt (handig voor verjaardagskado of andere verrassing voor dit lid).
Ook kun je contributie facturen mailen en leden uitnodigen voor een activiteit. Via een pushnotificatie wordt je op je app geinformeerd van deze mailings.
Jazeker, degenen die toestemming krijgen van de penningmeester kunnen heel eenvoudig via de app een declaratie indienen.
Door een foto te maken van de factuur of kassabon wordt de penningmeester geinformeerd en kan deze het verdere traject in behandeling gaan nemen.
 
Jazeker, het CMS achter de Club-assistent websites is erg gebruikersvriendelijk. Een volledig Nederlandtalig platform waarbij je allerlei blokken gemakkelijk kunt aanmaken en slepen. Heldere menu- en pagina structuur en integratie met social media  wordt ondersteund.
Bovendien beschikken we over een uitgebreide supportpagina die je 24/7 bijstaat als je vragen hebt.
 
Jazeker, er zijn tal van mogelijkheden zoals jongste gezinsleden krijgen korting; oudste gezinskeden krijgen korting etc. Informeer of we de mogleijkheden voor jouw vereniging ook ondersteunen via info@club-assistent.nl
 
Betalingsfrequenties bestaan enerzijds uit een frequentie en anderzijds uit een naam die jij zelf aan de frequentie toe kunt kennen. Je kunt kiezen uit de frequenties Jaarlijks, Halfjaarlijks, Per kwartaal en Per maand. Je bent geheel vrij in het kiezen van een naam voor de frequentie.
Heel simpel, na het afletteren van de betalingen kun je een (eerste) herinneringsmail verzenden naar diegene die de (contributie) factuur nog niet hebben voldaan. Tevens kun je danin deze mailing een Ideal linkje plaatsen zodat de betaling simpeln via de mobiel verricht kan worden.
Jazeker! Club-assistent is een SaaS oplossing wat inhoud dat alle verenigingen die werken met Club-assistent gebruik kunnen maken van de verbeteringen en of uitbreidingen die we op verzoek van de verenigingen ontwikkelen.
Met gebruikersgroepen stemmen we de behoeften af en maken we een planning.
Zo hebben we onlangs al veel nieuwe functionaliteiten toegevoegd die gewenst zijn voor KNGU gerelateerde verenigingen.
Als vereniging beschik je over een hoop gegevens van je leden. Soms is het handig als gegevens zoals telefoonnummer en e-mailadres gedeeld kunnen worden. Als bestuur wil je bijvoorbeeld dat deze gegevens snel op de website te vinden zijn, en als commissielid wil je misschien dat ingelogde leden jouw contactgegevens kunnen bekijken. Om aan de wensen van elke individuele gebruiker te voldoen, werken we met privacyinstellingen. Het telefoonnummer en e-mailadres van een lid kunnen worden getoond op de website en in de app, bij commissies en teams. Met deze instellingen bepalen de leden zelf welke gegevens ze willen delen.
Jazeker, naast  de gratis Club-assistent Light Basis 
  • Ledenadministratie
  • Contributie & facturatie
  • Inschrijfformulier voor het online inschrijven
  • Eénmalige controle contributie regels

Extra te verkrijgen:
  • Koppeling met online boekhoudpakketten
  • Toevoeging extra functionele velden
  • Online training in groepsverband
  • Mailing t.b.v. verzenden van facturen
  • Support via ticketsysteem
Informeer naar de mogelijkheden via https://kngu.club-assistent.nl/contact
 
Nee, we zijn geen extra kosten voor de migratie. Via https://kngu.club-assistent.nl/proef-aanvraag kan je zelf aan de slag, zonder dat je hulp van ons nodig hebt.
Je ontvangt een eigen technische omgeving waarin alles klaargezet kan worden mbt export en import leden en groepen naar Club-assistent, je ziet zelf de verschillen en kan dit zelf bijwerken.
In principe hoeven wij alleen maar een seintje te krijgen dat alle leden goed staan en de conversie kan gemaakt worden.
We lopen samen de contributie regels nog even na en dan staat wat ons betreft het signaal op groen.
We kunnen prima omniverenigingen ondersteunen, dat is geen enkel probleem. 
Jazeker, op dit moment worden de laatste werkzaamheden verricht voor de koppeling met de KNGU. Tot die tijd hebben we een tussenoplossing zodat je de overstap van DigiMembers naar Club-assistent met een gerust hart kunt nemen.
In principe is de overstap van ledenadministratie DigiMembers naar Club-assistent Light heel simpel. Binnen een kwartiertje is er een omgeving voor jouw vereniging aangemaakt en kun je zelf aan de slag. Totdat de koppeling een feit is zijn dat 2 stappen: overnemen van de leden en overnemen van de groepen.  De verdere stappen zoals inrichten contribtutieregels en online inschrijfformulier maken doen we samen. 


Wil je gebruik maken van de mogelijkheden Club-assistent Volledig pakket dan kunnen we met de website en de app binnen 4-6 weken volledig operationeel zijn, mits je natuurlijk zelf de benodigde bronmaterialen tijdig aanlevert. Lees er meer over via https://kngu.club-assistent.nl/
Zodra er een ondertekende overeenkomst binnen is wordt jouw vereniging op de wachtlijst geplaatst. We hebben het streven om iedereen zo goed en zo snel mogelijk te helpen en schalen ons team op om jullie optimaal te bedienen.
Afhankelijk van de gekozen opties wordt je volledig ontzorgd of kun je zelf aan de slag.
Jazeker, dat kan. Je beschikt dan over een online ledenadministratie die gekoppeld is aan de KNGU. Verder bieden we ondersteuning voor het draaien van contributie-rondes en genereren van een SEPA incassobestand.
In de Light versie is geen website of app opgenomen, wel kun je op je huidige website een inschrijfformulier plaatsen voor het online inschrijven van nieuwe leden. Ook daarmee ondersteunen we je.
  • Ledenadministratie
  • Contributie & facturatie
  • Inschrijfformulier voor het online inschrijven
Jazeker, Club-assistent biedt een totaal oplossing waarbij je een volledig nieuwe website, app en alle tools kunt inzetten. Alle data van jouw vereniging in één applicatie waardoor je optimaal je vereniging kunt runnen.
Hoewel wij de voorkeur geven aan de totaaloplossing van webisite, app en koppeling ledenadministratie snappen wij dat je die mooie website graag wil behouden.

Gebruik maken van de app incl. Club-assistent Light behoort ook tot de mogelijkheden:

De voordelen van de app:
  • Lidgegevens zelf aanpassen
  • Altijd een overzicht van je trainingen bij de hand
  • Wijziging voor de training van vanavond? Stuur een notificatie en iedereen is op de hoogte
  • Registreer je aanwezigheid voor wedstrijden en trainingen
  • Onboarden proefledenals je daarvoor de rechten hebt.
  • Eenvoudig aanmelden voor activiteiten
  • Je eigen prestaties bijhouden (i.c.m. sportervolgsysteem)
  • Je declaratie indienen
Vraag advies aan via info@club-assistent.nl en we kijken samen naar de optimale oplossing voor jouw vereniging.
Naast het gestructureerd aanbieden van lesmaterialen kun je periodiek de vorderingen van (gedeelte) van je leerlingen volgen.

Kleuren Turnen heeft een exclusieve samenwerking met Club-assistent. 
Gebruik je zowel Kleuren Turnen als Club-assistent dan zijn deze twee volledig geïntegreerd en wordt jouw Club-assistent omgeving opgeleverd met beoordelingsformulieren van alle kleuren.

Op deze wijze kunnen juryleden op een diplomadag de resultaten snel vastleggen in het systeem en is dit ook inzichtelijk voor de ouders via de app.
Natuurlijk alleen beschikbaar als je rechten hebt om te mogen beoordelen.
 
Wil jij hier meer van weten?
Meld je dan aan bij één van de webinars die geheel in het teken staan van het gebruik van Kleuren Turnen en ons sportervolgsysteem.

De clubs die in 2020 gaan samenwerken met Club-assistent mogen de module Sportervolgsysteem gratis gebruiken. Een buitenkans dus voor de gebruikers van Kleuren Turnen.
Na 2020 is deze module weer additioneel te verkrijgen.

Kijk voor mogelijkheden op https://www.club-assistent.nl/contact/presentatieavonden en meld je aan voor een webinar.
Club-assistent Light is gratis te verkrijgen, dit kunnen we jullie aanbieden omdat de KNGU ons een vergoeding geeft.  Wil je extra ondersteuning of extra modules informeer dan even naar de mogelijkheden.
Nee hoor, vooraf is heel helder voor welk abonnementsbedrag per jaar gekozen is en welke kosten éénmalig zijn.
Afhankelijk van het aantal leden van je vereniging kom je in een bepaalde staffel zodat je je abonnementsgeld helder hebt. 
Er worden geen extra kosten berekend voor e-mailverkeer en/of hosting van je website.
 
Halverwege het seizoen overstappen naar Club-assistent is zeker mogelijk. De voorkeur gaat uit naar een overstap voor het nieuwe seizoen maar we kunnen natuurlijk samen een datum prikken voor een soepele overgang. Een nieuwe contributieronde zou zo'n moment kunnen zijn.
Ja dat kan. 
In dat geval gebruik je het abonnement met Back-office i.c.m. met de Club-assistent app.
Op de Wordpress site kun je het 'inschrijfformulier voor online inschrijven' op je website plaatsen. Contact met de leden houd je via de app.
 
Speciaal voor KNGU gerelateerde verenigingen hebben we het onboardingproces geautomatiseerd. De trainer kan het eerste aanspreekpunt worden bij een potentieel nieuw lid. Hij/zij kan eenvoudig via de app een proeflesser omzetten naar een lid. De ledenadministratie pakt daarna het traject weer op en zorgt ervoor dat dit nieuwe lid meegenomen wordt in alle communicatie en contributie-inning.
 
Dat is erg goed om te horen. Je kunt dan snel aan de slag met het Volledige pakket van Club-assistent, type Self service. Er zijn 3 sjablonen beschikbaar die je zelf mooi kunt inrcihten en passend maken voor jouw verenigiging. 
Upload je logo en kiest een passende kleurstelling en beeldmateriaal en je bent al een heel eind op weg. 
Je bespaart in kosten en je hebt zelf de regie in handen, een prettige situatie toch?
Kijk voor de mogelijkheden op https://kngu.club-assistent.nl/, onderdeel Self-service.
Jazeker, naast  de gratis Club-assistent Light Basis 
  • Ledenadministratie
  • Contributie & facturatie
  • Inschrijfformulier voor het online inschrijven
  • Eénmalige controle contributie regels

Extra te verkrijgen:
  • Koppeling met online boekhoudpakketten
  • Toevoeging extra functionele velden
  • Online training in groepsverband
  • Mailing t.b.v. verzenden van facturen
  • Support via ticketsysteem
Informeer naar de mogelijkheden via https://kngu.club-assistent.nl/contact
 
Nee, we zijn geen extra kosten voor de migratie. Via https://kngu.club-assistent.nl/proef-aanvraag kan je zelf aan de slag, zonder dat je hulp van ons nodig hebt.
Je ontvangt een eigen technische omgeving waarin alles klaargezet kan worden mbt export en import leden en groepen naar Club-assistent, je ziet zelf de verschillen en kan dit zelf bijwerken.
In principe hoeven wij alleen maar een seintje te krijgen dat alle leden goed staan en de conversie kan gemaakt worden.
We lopen samen de contributie regels nog even na en dan staat wat ons betreft het signaal op groen.
We kunnen prima omniverenigingen ondersteunen, dat is geen enkel probleem. 
Jazeker, op dit moment worden de laatste werkzaamheden verricht voor de koppeling met de KNGU. Tot die tijd hebben we een tussenoplossing zodat je de overstap van DigiMembers naar Club-assistent met een gerust hart kunt nemen.
In principe is de overstap van ledenadministratie DigiMembers naar Club-assistent Light heel simpel. Binnen een kwartiertje is er een omgeving voor jouw vereniging aangemaakt en kun je zelf aan de slag. Totdat de koppeling een feit is zijn dat 2 stappen: overnemen van de leden en overnemen van de groepen.  De verdere stappen zoals inrichten contribtutieregels en online inschrijfformulier maken doen we samen. 


Wil je gebruik maken van de mogelijkheden Club-assistent Volledig pakket dan kunnen we met de website en de app binnen 4-6 weken volledig operationeel zijn, mits je natuurlijk zelf de benodigde bronmaterialen tijdig aanlevert. Lees er meer over via https://kngu.club-assistent.nl/
Zodra er een ondertekende overeenkomst binnen is wordt jouw vereniging op de wachtlijst geplaatst. We hebben het streven om iedereen zo goed en zo snel mogelijk te helpen en schalen ons team op om jullie optimaal te bedienen.
Afhankelijk van de gekozen opties wordt je volledig ontzorgd of kun je zelf aan de slag.
Jazeker, dat kan. Je beschikt dan over een online ledenadministratie die gekoppeld is aan de KNGU. Verder bieden we ondersteuning voor het draaien van contributie-rondes en genereren van een SEPA incassobestand.
In de Light versie is geen website of app opgenomen, wel kun je op je huidige website een inschrijfformulier plaatsen voor het online inschrijven van nieuwe leden. Ook daarmee ondersteunen we je.
  • Ledenadministratie
  • Contributie & facturatie
  • Inschrijfformulier voor het online inschrijven
Jazeker, Club-assistent biedt een totaal oplossing waarbij je een volledig nieuwe website, app en alle tools kunt inzetten. Alle data van jouw vereniging in één applicatie waardoor je optimaal je vereniging kunt runnen.
Hoewel wij de voorkeur geven aan de totaaloplossing van webisite, app en koppeling ledenadministratie snappen wij dat je die mooie website graag wil behouden.

Gebruik maken van de app incl. Club-assistent Light behoort ook tot de mogelijkheden:

De voordelen van de app:
  • Lidgegevens zelf aanpassen
  • Altijd een overzicht van je trainingen bij de hand
  • Wijziging voor de training van vanavond? Stuur een notificatie en iedereen is op de hoogte
  • Registreer je aanwezigheid voor wedstrijden en trainingen
  • Onboarden proefledenals je daarvoor de rechten hebt.
  • Eenvoudig aanmelden voor activiteiten
  • Je eigen prestaties bijhouden (i.c.m. sportervolgsysteem)
  • Je declaratie indienen
Vraag advies aan via info@club-assistent.nl en we kijken samen naar de optimale oplossing voor jouw vereniging.
Jazeker, je kunt doelgroepgerichte mailings verzenden. Naar één lid, naar elk lid, naar een groep, naar een groep waarbij je één lid bewust niet mailt (handig voor verjaardagskado of andere verrassing voor dit lid).
Ook kun je contributie facturen mailen en leden uitnodigen voor een activiteit. Via een pushnotificatie wordt je op je app geinformeerd van deze mailings.
Jazeker, het CMS achter de Club-assistent websites is erg gebruikersvriendelijk. Een volledig Nederlandtalig platform waarbij je allerlei blokken gemakkelijk kunt aanmaken en slepen. Heldere menu- en pagina structuur en integratie met social media  wordt ondersteund.
Bovendien beschikken we over een uitgebreide supportpagina die je 24/7 bijstaat als je vragen hebt.
 
Jazeker! Club-assistent is een SaaS oplossing wat inhoud dat alle verenigingen die werken met Club-assistent gebruik kunnen maken van de verbeteringen en of uitbreidingen die we op verzoek van de verenigingen ontwikkelen.
Met gebruikersgroepen stemmen we de behoeften af en maken we een planning.
Zo hebben we onlangs al veel nieuwe functionaliteiten toegevoegd die gewenst zijn voor KNGU gerelateerde verenigingen.
Als vereniging beschik je over een hoop gegevens van je leden. Soms is het handig als gegevens zoals telefoonnummer en e-mailadres gedeeld kunnen worden. Als bestuur wil je bijvoorbeeld dat deze gegevens snel op de website te vinden zijn, en als commissielid wil je misschien dat ingelogde leden jouw contactgegevens kunnen bekijken. Om aan de wensen van elke individuele gebruiker te voldoen, werken we met privacyinstellingen. Het telefoonnummer en e-mailadres van een lid kunnen worden getoond op de website en in de app, bij commissies en teams. Met deze instellingen bepalen de leden zelf welke gegevens ze willen delen.
Afhankelijk van de authorisaties die je hebt gekregen vanuit je vereniging kun je onderstaande onderdelen aanpassen:
 
  • Je lidgegevens, zoals relatiecode en teams/groepen waar je deel van uitmaakt.
  • Je treft een overzicht met aankomende trainingen van jouw teams/groepen.
  • Een sneltoets waarmee je naar overzicht gaat van alle trainingen.
  • De commissie's waar je deel van uitmaakt.
  • Jouw declaraties, als jouw club deze mogelijkheid heeft ingesteld.
  • Jouw documenten, bijvoorbeeld V.O.G. verklaring, machtiging voor incasso etc.
  • Een sneltoets waarmee je documenten kunt uploaden, mist je rechten hebt.
Heeft jouw vereniging ook het sportervolgsysteem afgenomen, dan kun je je eigen prestaties volgen. Als trainer kun je ook beoordelingen uitvoeren. Het sportervolgsysteem is ook in samenwerking met Kleuren Turnen te gebruiken.
Jazeker, degenen die toestemming krijgen van de penningmeester kunnen heel eenvoudig via de app een declaratie indienen.
Door een foto te maken van de factuur of kassabon wordt de penningmeester geinformeerd en kan deze het verdere traject in behandeling gaan nemen.
 
Jazeker, de Tools en Toetsingsconcept van KLeuren Turnen zijn volledig geïntegreerd in het sportervolgsyteem van Club-assistent. Zowel via de website als via de app zijn tussentijdse beoordelingen gemakkleijk bij te houden.
De juryleden kunen tijdens de diplomadag de via de Club-assistent app de jurybriefijes invoeren waarna diploma's printen de dag tot een feest maakt.
De ouders kunnen desgewenst de vorderingen van het doelenboekje volgen op de ouder app.
 
Naast het gestructureerd aanbieden van lesmaterialen kun je periodiek de vorderingen van (gedeelte) van je leerlingen volgen.

Kleuren Turnen heeft een exclusieve samenwerking met Club-assistent. 
Gebruik je zowel Kleuren Turnen als Club-assistent dan zijn deze twee volledig geïntegreerd en wordt jouw Club-assistent omgeving opgeleverd met beoordelingsformulieren van alle kleuren.

Op deze wijze kunnen juryleden op een diplomadag de resultaten snel vastleggen in het systeem en is dit ook inzichtelijk voor de ouders via de app.
Natuurlijk alleen beschikbaar als je rechten hebt om te mogen beoordelen.
 
Wil jij hier meer van weten?
Meld je dan aan bij één van de webinars die geheel in het teken staan van het gebruik van Kleuren Turnen en ons sportervolgsysteem.

De clubs die in 2020 gaan samenwerken met Club-assistent mogen de module Sportervolgsysteem gratis gebruiken. Een buitenkans dus voor de gebruikers van Kleuren Turnen.
Na 2020 is deze module weer additioneel te verkrijgen.

Kijk voor mogelijkheden op https://www.club-assistent.nl/contact/presentatieavonden en meld je aan voor een webinar.
Jazeker, dit gehele proces ondersteunen we vanuit Club-assistent. Het is ook mogelijk om alle voorbereidingen voor je incassoronde te verrichten via Club-assistent en via je online boekhoudpakket in een batch aan te bieden bij je bank.
Jazeker, alle correspondentie vindt plaatst in je eigen huisstijl dus ook de facturen worden opgemaakt in jouw huistijl. Dit kun je zelf aanpassen maar we bieden je daarbij ook ondersteuning.
Jazeker, er zijn tal van mogelijkheden zoals jongste gezinsleden krijgen korting; oudste gezinskeden krijgen korting etc. Informeer of we de mogleijkheden voor jouw vereniging ook ondersteunen via info@club-assistent.nl
 
Betalingsfrequenties bestaan enerzijds uit een frequentie en anderzijds uit een naam die jij zelf aan de frequentie toe kunt kennen. Je kunt kiezen uit de frequenties Jaarlijks, Halfjaarlijks, Per kwartaal en Per maand. Je bent geheel vrij in het kiezen van een naam voor de frequentie.
Heel simpel, na het afletteren van de betalingen kun je een (eerste) herinneringsmail verzenden naar diegene die de (contributie) factuur nog niet hebben voldaan. Tevens kun je danin deze mailing een Ideal linkje plaatsen zodat de betaling simpeln via de mobiel verricht kan worden.
Terug naar boven